راهنمای کامل خرید لوازم آرایشگاه زنانه و مردانه - خرید تجهیزات آرایشگاهی | وبلاگ دست دو
خرید لوازم آرایشگاه

راهنمای کامل خرید لوازم آرایشگاه زنانه و مردانه

آرایشگری یکی از پر درآمدترین شغل‌ها در ایران است. امروز افراد زیادی به تاسیس آرایشگاه اقدام می کنند و ترجیح می دهند سرمایه خود را در راه اندازی آرایشگاه هزینه کنند. البته ممکن است این کار مانند هر کسب و کار دیگری مورد استقبال قرار نگیرد و فرد مجبور به فروش تجهیزات آرایشگاهی خود شود. تنوع در آرایشگاه و حرفه ایی شدن آنها توقع مخاطبین را افزایش داده است، دیگر آرایشگاه ها ساده نیستند و تجهیزات آرایشگاهی لوکس به کسب و کار آرایشگاهی کمک می کند.ا گر هنوز کار خود را شروع نکرده ایید بهتر است در برنامه ریزی هایتان تجدید نظر کنید. لوازم آرایشگاه دست دو تنوع بالایی دارند و به دلایلی که قبلا ذکر شد، اکثرا نو و تمیزهستند. خرید لوازم آرایشگاه برای شروع کار در سالن های تازه کار پاسخ گوی نیاز شما هستند.

با خرید لوازم آرایشگاهی دست دو خطر احتمالی بروز زیان برایتان کاهش خواهد یافت.

مهترین تجهیزات آرایشگاهی چیست و در خرید آنها به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در ادامه مهمترین تجهیزات آرایشگاهی را معرفی کرده و به بررسی نکات مهم برای خرید لوازم آرایشگاه می‌پردازیم.

صندلی

صندلی مخصوص آرایشگاه با صندلی های معمولی متفاوت است. این صندلی ها شبیه به صندلی دندانپزشکی هستند و قابلیت حرکت و جابه جایی در قسمت های مختلفی نظیر سر، گردن، کمر و … دارند. در هنگام خرید دقت کنید صندلی ها استاندارد باشد.

صندلی آرایشگاه

بهترین نوع صندلی برای آرایشگاه صندلی برقی است زیرا وسیله ایست که به راحت بودن بیشتر مشتریتان کمک می کند و مشتری بر روی آنها خسته نمی شود چراکه به راحتی تنظیمات آنها را در همان حین که مشتری بر روی آن نشسته است تغییر می دهیم. بیشتر مدیران به دلیل قیمت بالایی که صندلی برقی آنها را خریداری نمی کنند و از صندلی های دستی استفاده می کنند. توصیه ما این است صندلی برقی دست دو تهیه کنید. با وجود صندلی برقی فضای سالن لوکس به نظر می رسد و مشتری با خشنودی از آرایشگاه خارج می شود.

صندلی کوتاه برای آرایشگران

برای همکاران آرایشگاهی که با کار مو سر و کار دارند، صندلی کوتاه تهیه کنید. صندلی کوتاه باعث می شود بر کار خود مسلط باشند و به راحتی بتوانند عملیات مخصوص به مو مانند کار با مواد و کراتینه، ریباندیگ و … را انجام دهند. صندلی کوتاه وسیله ایی حساس و خراب شدنی نیست اکثر این صندلی ها چندین سال به خوبی کار می کنند قیمت صندلی نو از ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان است اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی شود تلاش کنید صندلی دست دو تهیه کنید.

میز و صندلی پذیرایی

شما باید برای همراهان مشتریان یا مشتریانی که منتظر است به هر دلیلی در انتظار باشند محیطی برای استراحت و انتظار تهیه کنید. به همین دلیل خرید مبلمان برای آرایشگاه اهمیت زیادی دارد. مبلمان باید راحت و استاندارد بوده و در عین حال زیبا باشد تا به لوکس شدن محیط آرایشگاه کمک کند. نگران نباشید، لازم نیست زیاد هزینه کنید. خرید مبلمان دست دوم در حد نو بهترین راه حل برای شما خواهد بود.

ترولی

در هر آرایشگاهی ترولی وجود دارد و این به آرایشگر قدرت مانور بیشتری می دهد. ترولی های مختلفی وجود دارند اما کاربرد همه آنها تقسیم بندی وسایل مورد نیاز و به اصطلاح دم دستی آرایشگران است. بهتر است در هر آرایشگاه سه تا هفت ترولی وجود داشته باشد و آرایشگر برای انجام کارش مجبور نباشد به میز رجوع کند. ترولی وسیله ایی فلزی یا چوبی نیست و احتمال خراب شدن آنها بسیار کم است آرایشگرانی که صندلی اجاره می کنند یا آرایشگاه با هزینه ایی حدود صد هزار تومان می توانند ترولی دست دو تهیه کنند.

تجهیزات مانیکور و پدیکور

مانیکور کاشت ناخن و خدمات مربوط به نگهداری ناخن امروزه بسیار مورد توجه خانم ها قرار گرفته است. اکثر آرایشگاه های بزرگ بیشتر از سه میز ناخن دارند. میز ناخن کار بهتر است مخصوص به خودش باشد زیرا امکان جابه جایی دائم لوازم  ناخن کار ها وجود ندارد. پیشنهاد ما تهیه میز ناخن های دست دو است، اینچنین مقدمه راحتی ناخن کار و جلوگیری از جابه جایی و بی نظمی را فراهم خواهد کرد. حتی تجهیزاتی مثل سوهان برقی، دستگاه خشک کننده لاک ژل، صندلی و روشویی پدیکور را نیز می‌توانید دست دوم خریداری کنید.

 

تجهیزات بهداشتی و اتاق استراحت آرایشگاه

آرایشگاه باید به بخشی برای استراحت کارکنان نیز مجهز باشد. یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی دارای خشک کن برای شستشوی حوله‌ها و پیش بندها از تجهیزات ضروری این بخش هستند. داشتن بخارشو برای تمیز و ضدعفونی کردن محیط نیز می‌تواند مفید باشد و شما تمام این لوازم را می‌توانید از سایت دست دو خریداری کنید.

لوازم کوتاهی و رنگ مو

برای کوتاهی، رنگ مو و شینیون باید  به فکر خرید لوازم آرایشگاه با کیفیت باشید. زیرا مو به زیبایی چهره کمک بسیاری می‌کند و اکثر افراد روی موهای خود به شدت حساس هستند. خرید سرشور، سشوار، اتوی مو، حوله، پیش بند و … باید در اولویت‌های شما باشد. در این میان سرشور، اتوی مو، سشوار، دستگاه اوزون تراپی را می‌توانید به صورت دست دو خریداری کنید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. ولی برای خرید حوله و پیش بند بهتر است به دنبال اجناس نو باشید و هر چند وقت یک بار حوله ها و پیش بند جدید بخرید.

 

خرید لوازم آرایشگاه

سخن پایانی

اگر می خواهید سالنی را به تازگی تاسیس کنید و از باز دهی کارتان مطمئن نیستید به پیشنهاد خرید لوازم آرایشگاهی دست دو فکر کنید.

پیشنهاد ما خرید کالای با کیفیت دست دو بجای خرید کالای ارزان قیمت و نو است. درگاه امن خرید و فروش دست دو شما را از خطرات احتمالی معامله بیمه می کند.

مشاورین ما در امر خرید و فروش دست دو شما را یاری خواهند کرد.

 

یک دیدگاه

  1. سلام سایت بسیار زیبا و قشنگی دارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.