تست سخت افزار لپ تاپ های اپل قبل از خرید دست دوم - دست دو بلاگ - مقالات

تست سخت افزار لپ تاپ های اپل

یکی از موارد مهم قبل از خرید یک لپ‌تاپ دست دو اپل تست سخت افزار آن است. لپ‌تاپ‌های اپل که نام آنها، مک‌بوک است از قیمت بیشتری نسبت به دیگر برندها برخوردار هستند، پس تست سخت افزار لپ تاپ های اپل قبل از خرید اهمیت بیشتری دارد. این تست هم در لپ‌تاپ های این شرکت کاربرد دارد و هم در بقیه کامپیوترهای آن.

سخت افزار بخش اصلی یک کامپیوتر است و اگر حتی یکی از قسمت های سخت افزار یک لپ‌تاپ دارای مشکل باشد، هم می‌تواند به باقی قسمت‌های سخت افزار آسیب بزند و هم در کار کلی سیستم اختلال ایجاد می‌شود. سخت افزارهای یک لپ تاپ شامل مادربرد، پردازنده(CPU)، رم، حافظه ذخیره سازی یا هارد دیسک و پردازنده گرافیکی می‌شود.

روش تست سخت افزار لپ تاپ اپل

برای تست سخت افزار لپ تاپ های اپل، این شرکت راهی برای این تست قرار داده که می توانید با روشی ساده که در زیر توضیح می دهیم به راحتی چک کنید. پس از تست، سیستم، کدی را به شما اراِئه می دهد که این کد سلامت یا مشکل دستگاه را تایید می کند.
نحوه استفاده از Apple Diagnostics را در ویدیو ی زیر دنبال کنید:

 

 

۱.سیستم را خاموش می کنید با روشن کردن سیستم و بعد از دیده شدن لوگو اپل، کلید D را فشار دهید، صفحه‌ی تست تست سخت‌افزار لپ تاپ‌های مک‌بوک اپل باز می‌شود.

۲.یک تا دو دقیقه منتظر بمانید تا سیستم نتیجه را به نمایش بگذارد.

۳.بعد از تست سخت افزار لپ تاپ های اپل همانطور که از تصویر مشاهده می کنید کدی را نشان می دهد که آیا سخت افزار دچار مشکل شده است یا خیر؟

۴.با مراجعه به لیست کدهای تست سخت‌افزاری مک‌بوک میتوانید بدانید هر کد چه معنایی دارد.

تست سخت افزار لپ تاپ اپل

 

۵.  برای مثال کد نهایی که دریافت کرده ایم ADP000 است، و به این معناست که لپ تاپ هیچگونه مشکل سخت افزاری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.