خرید بازی‌های دست دوم PS4 و Xbox One در سایت دست دو - وبلاگ دست دو

خرید بازی‌های دست دوم PS4 و XBox One

خرید بازی‌های دست دوم PS4 و Xbox One

پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان :

پلی استیشن ۴ (PS4) و ایکس باکس وان (Xbox One)، دو کنسول بازی از شرکت های بزرگ سونی و مایکروسافت است که در صنعت گیم، ذو رقیب هستند. خرید بازی‌های دست دوم PS4 و Xbox One بسیار برای مصرف کننده به صرفه است.

چرا بازی دست دوم بخریم؟

این روزها خرید بازی های دست دوم کنسول های بازی به دلیل مشکلات برای اجرای بازی های کپی شده بسیار متداول شده است. قیمت بازی های اورجینال فقط برای گیمرهای کشور ما گران نیست. گیمرهای سایر کشورها هم زمانیکه می خواهند حدود ۶۰ دلار هزینه کنند در اینترنت جستجو می کنند و نقدهای متعدد را بررسی می کنند تا از خرید خود مطمئن باشند.

گیمر های زیادی وجود دارند که یک بازی داستانی را در عرض چند ساعت تمام می کنند یا از آن خسته می شوند. اگر جزو این افراد هستید وقتی به این مرحله رسیدید براحتی می توانید بازی که تمام کرده اید را برای فروش روی سایت دست دو بگذارید و با پول حاصل از فروش آن بازیهای جدید خریداری کنید.

از طرفی به دلیل اینکه بسیاری از گیمرها یک بازی را به سرعت تمام می کنند و برای فروش می گذارند، لزومی برای نگرانی بابت عقب ماندن از بقیه دوستان و نیاز به صبر کردن برای اینکه یک بازی ارزان بشود نیست.

از سوی دیگر والدینی که ماهانه هزینه زیادی برای خرید بازی برای فرزندانشون می کنند، میتوانند با خرید بازی دست دوم با حداقل هزینه فرزندانشان را خوشحال کنند.

چه راهی جز خرید بازی‌ها به صورت دست دوم و نو داریم؟

علاوه بر خرید و فروش بازی‌های دست دوم PS4 و Xbox One ، این بازی‌ها را نیز در فروشگاه های محصولات رسانه‌ای به صورت هفتگی اجاره می‌دهند. و یا کانال هایی برای فروش به صورت دست دوم اکانتی و دیجیتالی در شبکه های اجتماعی فعالیت دارند.

بازی‌های دست دوم PS4 و Xbox One در سایت دست دو :

سایت دست دو با توجه به قابلیت ضمانت بازگشت وجه خیال شما را از اینکه بازی خریداری شده دارای اشکال باشد راحت کرده است.

در صورت هرگونه مشکل در کیفیت بازی خریداری شده قادر هستید آن را از طریق سامانه دست دو به فروشنده عودت دهید و پول پرداختی خود را پس بگیرید.

پس با خیالی آسوده بازی‌های دست دوم PS4 و Xbox One مورد نظر خود را در سایت دست دو بفروشید و یا بازی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.