فروش لوازم خانه دست دوم به علت مهاجرت در عرض سه سوت - وبلاگ دست دو
فروش لوازم خانه دست دوم

فروش لوازم خانه دست دوم به علت مهاجرت

در زمانه ای که الویت محل زندگی، با شهر یا کشوری است که بهترین موقعیت زندگی را برایمان فراهم کند، مهاجرت امری طبیعی است. افراد اقدام به جا به جایی می کنند و بعلت مهاجرت باید به فروش لوازم خانه دست دوم خود اقدام کنند.

در این مواقع معمولا عجله برای فروش لوازم خانه دست دو زیاد است و زمان کوتاه. آگهی های فروش به علت مهاجرت را بر روی دیوار می زنید و یا به سراغ سمساری ها می روید. اما غالبا این نوع آگهی فروشگاه های سمساری و آگهی های سر راهی به شما کمکی نمی توانند بکنند زیرا اکثر افرادی که از این طریق جذب شده اند، لوازم را زیر قیمتِ تایین شده خریداری می کنند.

 

بهترین بستر برای فروش لوازم خانه دست دوم چیست؟

بهترین راه استفاده از سایت های دست دو است. در اینگونه سایت ها شما می توانید به راحتی عکس لوازم را به قیمت منطقی و مناسب خوتان بزنید و کسانی که خریدار واقعی هستند بدون توجه به اینکه این حراجِ شما به علت مهاجرت انجام می شود و تخفیف زیاد ازشما بخواهند لوازم را می خرند.

به عنوان مثال سایت دست دو بستری را فراهم کرده است که قابلیت وارد کردن همه لوازم دست دو وجود دارد و تعداد بازدید کننده های روزانه می توانند به فروش سریعتر جنس شما کمک کند.

نکاتی برای بهتر دیده شدن در سایت دست دو

۱٫نکته مهم و اولیه ، گرفتن عکس خوب است. شک نداشته باشید آگهی بدون عکس هیچ معنایی ندارد و قطعا خیلی از بازدید ها را از دست خواهید داد. نیازی به گرفتن عکس‌های حرفه ای نیست. تنها کافیست با گوشی موبایل خود عکس های واضح از همه کالاها تهیه کنید.

۲٫سعی کنید غیر از بارگذاری عکس، پیشنهاد ویژه برای تک تک لوازم لحاظ کنید(مثلا قیمت یخچال در دسته بندی یخچال قیمت ماشین لباس شویی در دسته بندی مخصوص خودش).

۳٫قیمت ها را منطقی تعریف کنید، لوازم منزل دست دوم آن هم هنگامی که بر چسب به علت تغییر و به علت مهاجرت بر روی آن است، هیچ شاخص مشخص قیمت گذاری ایی ندارند.

۴٫حتما هر کدام از وسایل را قیمت گذاری کنید، آگهی بدون قیمت شانس بازدید بیشتر را از دست می دهد.

۵٫از قابلیت ویژه سازی بعد از ثبت آگهی استفاده کنید که جایگاه مناسب تری از سایت را برای فروش اجناس داشته باشید.

۶٫همه توضیحات مربوط به محصول را با صداقت کامل بنویسید. سعی کنید توضیحات کامل ارائه دهید. ایرادات جنس را بگویید و اگر کالایی واقعا خراب و غیر قابل استفاده است اقدام به فروشش نکنید.

۷٫سعی کنید به جای ارتباط مستقیم با خریدار یا فروشنده از پرداخت امن دست دو استفاده کنید.

 

7 دیدگاه

  1. یک دستگاه تردمیل پاندا با ویبره وفلش خور ب قیمت ١٠٠٠٠٠٠٠ریال ب فروش میرسد

  2. سلام
    درمورد خرید دستگاه بدنسازی
    راهنمایی می خواستم

    یا اگر ممکنه یک صفحه از ساییتون رو که در مورد خرید بدنسازی و راهنمای خرید مطلب نوشتین معرفی کنید

    درضمن سایتتون فوق العادست
    دوباره به سایتتون میام و
    منتظر پاسخ هستم

    با تشکر از سایت خوبتون

    • محسن طوفانی نژاد

      سلام .ممنونم از شما .
      در حال حاضر تنها راهنمایی که میتوانم به شما بدهم اینه که وارد سایت Dast2.com بشید و یا از طریق جستجو و یا با وارد شدن در مجموعه لوازم ورزشی، آگهی های درج شده رو پیدا کنید و یا از آگهی ها میتوانید حدود قیمت کالای مد نظر خودتون رو پیدا کنید.

    • محسن طوفانی نژاد

      با تشکر از شما دوست عزیز.
      در حال حاضر شما میتوانید با مراجعه به سایت دست دو، با استفاده از نوار جستجو و یا رفتن به بخش وسایل ورزشی، آگهی مدنظر خود را پیدا کرده و یا اگر قصد فروش کالا دارید و میخواهید حدود قیمتی کالای خود را بدست بیاورید، از مجموعه آگهی های ثبت شده حدود قیمت کالای خود را بدست آورید.

  3. ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.