راهنمای خرید مبل کم جا و مناسب برای دکوراسیون مینیمال - دست دو بلاگ
خرید مبل

راهنمای خرید مبل کم جا و مناسب برای دکوراسیون مینیمال

حتما برای شما هم پیش آمده است که گاهی وارد فضایی (اعم از منزل شخصی یا محیط کار) می شوید و به محض ورود حس شلوغی بیش از حد فضا برای شما ناخوشایند است. از سوی دیگر تصور اینکه خانه کوچک شما با مبلمان و اثاثیه بزرگ طوری پر شود که فضای کافی برای رفت و آمد افراد نیز وجود نداشته باشد تا حدی آزار دهنده است که می تواند ذهن ساکنین منزل را آشفته نماید. خبر خوش اینکه با روشهایی ساده و کم هزینه مثل خرید مبل مینیمال می‌توان این مشکل را حل کرد.

مبلمان مهمترین جز در دکوراسیون

شاید بتوان گفت که مهمترین وسیله ای که نقش به سزایی در زیبایی و کارآمدی فضای منزل شما دارد مبلمان باشد. اینکه چه سبک مبلمانی را برای اتاق نشیمن خود انتخاب میکنید بستگی به متراژ خانه دارد. به طور مثال اگر متراژ خانه شما ۶۰ متر است و فضای کافی برای مانور دادن وسایل را ندارید بهتر است بدانید که خرید مبل اصطلاحا “اِل” شکل که در تصویر زیر هم نمایش داده شده است می تواند گزینه مناسبی برای مکان های کوچک باشد تا در مهمانی های خود دیگر نگران کمبود جا نباشید.

 

همچنین در اکثر مدل های مبلمان ال باکس هایی در داخل مبل تعبیه شده است تا چنانچه با مشکل کمبود فضا مواجه هستید بعضی از وسایل خود را در آن قرار دهید .

مبل‌های باکس دار

امروزه طراحان وسایل داخلی منزل که به دنبال هرچه کارآمد تر شدن وسایل هستند، ایده هایی را پیاده سازی نموده اند که نه تنها جوابگوی یک کاربرد خاص باشند بلکه همزمان چند مورد از نیازهای مهم شما را برآورده کنند. مانند طراحی صندلی های تک نفره و یا چند نفره ای که بصورت جعبه ای طراحی شده اند.

همان گونه که در عکس زیر مشاهده می کنید این باکس ها از قابلیت جابجایی و قرار گرفتن در کنار یکدیگر برخوردار هستند که میتوانند در عین جلوه بصری و زیبایی یک مبل، برای ذخیره اقلام دم دستی نیز  کاربرد داشته باشند.

مبل باکس دار

 

فراموش نکنید که در آپارتمان های با متراژ پایین می بایست از کوچکترین فضا ها حداکثر استفاده بعمل آید. تنها باید به یاد داشته باشید که هر وسیله اضافی شما را دچار انباشتگی کرده و موجب شلوغی منزلتان خواهد شد.

همچنین انتخاب رنگ مبلمان در خانه های کوچک که نور کمتری هم دارند بسیار مهم است. انتخاب رنگ هایی با طیف روشن سبب میشود که انعکاس نور بالا برود. هیچگاه مبلمان خود را پشت به پنجره قرار ندهید زیرا انعکاس نور را کاهش میدهد و در صورت امکان از رنگ های روشن برای پرده اتاق نشیمن خود استفاده کنید تا مقداری از نور بیرون به داخل اتاق منعکس گردد.

 

خرید مبل ال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.