سفارش تبلیغات در سایت دست دو واتساپ 09361508484

ویژه سازی آگهی

ویژه سازی آگهی

در این بخش که از بخش های ثبت آگهی در سایت دست دو میباشد است، شما میتوانید آگهی خود را بر اساس مدلهای ویژه سازی ای که در ادامه بیان خواهد شد، در مکان های مختلف سایت بیشتر نمایان سازید که این امر تاثیر به سزایی در فروش بهتر کالای شما خواهد داشت. در نظر داشته باشید که برای استفاده از قابلیت ویژه سازی آگهی بر اساس پارامترهای انتخابی شما باید هزینه بپردازید و در صورت استفاده بعد از ثبت آگهی به صفحه نمایش فاکتور ارجاع داده شده و فاکتور نهایی را باید بپردازید تا ویژه سازی برای آگهی شما فعال شود.

در صورتی که خواهان استفاده از این قابلیت میباشید، برای شروع کافی است بر روی گزینه فعال سازی این بخش کلیک کرده تا محتوای مربوط به این بخش ظاهر شود. در حال حاضر در ویژه سازی ثبت آگهی 5 نوع ویژه سازی وجود دارد که توضیحات هر یک از ویژه سازی ها به شرح زیر میباشد:

 



 آگهی ویژه کادردار

با فعال سازی این گزینه، دور آگهی شما در صفحه نمایش آگهی ها یک کادر درخشان قرار میگیرد که باعث تمایز در بین دیگر آگهی های موجود در سایت میشود. در ادامه برای استفاده از این قابلیت، هزینه این ویژه سازی و یک پیش نمایش از آگهی به شما نمایش داده خواهد شد.

آگهی ویژه کادردار به همراه پس زمینه

با فعال سازی این گزینه، هم دور آگهی شما یک کادر درخشان به وجود می آید و هم یک رنگ پس زمینه درخشان هم به آگهی شما اختصاص داده میشود که باعث تمایز در بین دیگر آگهی های موجود در سایت میشود. در ادامه برای استفاده از این قابلیت، هزینه این ویژه سازی و یک پیش نمایش از آگهی به شما نمایش داده خواهد شد.

 



آگهی ویژه دوخته شده

این گزینه خود به تنهایی شامل 3 حالت متفاوت است و شما میتوانید برای هر یک از این حالتها مدت زمان تعیین کنید که بنابراین قیمت هر یک از حالتها با توجه به مدت زمان درخواستی شما متفاوت خواهد بود. حداکثر مدت زمان درخواستی برای هر یک از حالتها 14 روز میباشد. توضیحات دقیق تر هر یک از این حالتها به شرح زیر است:

 



نمایش در صفحه اصلی

در این حالت، آگهی شما در صفحه اصلی سایت نسبت به مدت زمان درخواستی شما همیشه در بالای آگهی ها قرار خواهد گرفت. در ادامه پس از کلیک بر روی این گزینه در ثبت نام آگهی، یک پیش نمایش از آگهی شما نشان داده خواهد شد و همچنین مدت زمان مورد نظر را از منوی کشویی روبرو انتخاب میکنید.





نمایش در در مجموعه

در این حالت، آگهی شما در صفحه لیست مجموعه مرتبط به آگهی شما در سایت نسبت به مدت زمان درخواستی شما همیشه در بالای آگهی های آن صفحه از مجموعه قرار خواهد گرفت. در ادامه پس از کلیک بر روی این گزینه در ثبت نام آگهی، یک پیش نمایش از آگهی شما نشان داده خواهد شد و همچنین مدت زمان مورد نظر را از منوی کشویی روبرو انتخاب میکنید.



 



نمایش در آگهی های مشابه

در این حالت، آگهی شما در لیست آگهی های مشابه در نمایش یک آگهی در سایت نسبت به مدت زمان درخواستی شما همیشه در لیست آگهی های مشابه قرار خواهد گرفت. در ادامه پس از کلیک بر روی این گزینه،یک پیش نمایش از آگهی شما نشان داده خواهد شد و همچنین مدت زمان مورد نظر را از منوی کشویی روبرو انتخاب میکنید.