تاریخچه گوشی آیفون و جعبه گشایی یا آنباکسینگ آیفون X - وبلاگ دسته دو

جعبه گشایی آیفون x

در این مقاله با جعبه گشایی آیفون x در خدمت شما هستیم. جعبه کشایی یا آنباکسینگ (Unboxing) به عملی می‌گویند که با معرفی گوشی های جدید به بازار، افرادی برای اولین بار آن گوشی را تهیه می کنند و ویدیو ایی از باز کردن جعبه منتشر می کنند که در آن به معرفی اجزا و قطعات و بدنه ی گوشی می پردازند. در ابتدا تاریخچه‌ی بسیار کوتاهی از آیفون، سپس مشخصات از آیفون ایکس را به شما عزیزان می‌گوییم.

تاریخچه آیفون‌ :

گوشی‌ آیفون محصول شرکت اپل، در سال ۲۰۰۷ با مدل آیفون ۲جی (۲G) ، انقلابی در بازار تلفن همراه و گوشی‌های هوشمند ایجاد کرد.

از همان سال به بعد هر سال یک مدل جدید از این اسمارت فون دوست داشتنی، معرفی و عرضه شد. در سال ۲۰۱۴ شرکت اپل با معرفی آیفون‌های ۶ و ۶ پلاس با سایزی بزرگ‌تر نسبت به مدل‌های قبلی، توانست رکورد بیشترین فروش در یک مدل گوشی هوشمند، تا به حال را از آن خود کند. در زیر آیفون‌ها و سال ساخت آن ها را مشاهده می‌کنید.

  1. آیفون ۲G – سال ۲۰۰۷
  2. آیفون ۳G – سال ۲۰۰۸
  3. آیفون ۳Gs – سال ۲۰۰۹
  4. آیفون ۴ – سال ۲۰۱۰
  5. آیفون ۴s – سال ۲۰۱۱
  6. آیفون ۵ – سال ۲۰۱۲
  7. آیفون ۵c – سال ۲۰۱۳
  8. آیفون ۵s – سال ۲۰۱۳
  9. آیفون ۶ و ۶ پلاس – سال ۲۰۱۴
  10. آیفون ۶s و ۶s پلاس – سال ۲۰۱۵
  11. آیفون ۷ و ۷ پلاس – سال ۲۰۱۶
  12. آیفون SE نسل اول – سال ۲۰۱۶
  13. آیفون ۸ و ۸ پلاس – سال ۲۰۱۷
  14. آیفون X – سال ۲۰۱۷
  15. آیفون XR – سال ۲۰۱۸
  16. آیفون Xs و Xs Max – سال ۲۰۱۸
  17. آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو و ۱۱ پرو مکس – سال ۲۰۱۹

آیفون x :

پس از یک دهه و به مناسبت تولد ده سالگی آیفون، شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ مدلی متفاوت از نظر طراحی، جنس بدنه، سیستم امنیتی و رابط کاربری معرفی کردی و نام آن را آیفون x نوشت و آیفون ۱۰ صدا کرد.

این آیفون اولین آیفون با بدنه فولاد ضد زنگ و نمایشگر OLED بود و به جای سنسور اثر انگشت از اسکنر سه بعدی صورت، برای باز کردن گوشی استفاده کرد که به مراتب امنیت بیشتری را برای گوشی آیفون x ، نسبت به آیفون های قبلی فراهم کرد.

در بخش طراحی، نمایشگر این آیفون به صورت بدون حاشیه (Full Frame) و بدون دکمه هوم (دکمه اصلی که در تمام آیفون‌های دهه قبل وجود داشت)‌ طراحی شد.

در سایت دسته دو نیز مقایسه‌ای میان آیفون ایکس و سامسونگ گلکسی اس ۸ انجام شده است که می‌توانید مطالعه فرمایید.

جعبه گشایی:

در جعبه گشایی این مدل آیفون، بعد از باز کردن درب جعبه‌ای که طراحی آن نسبت به قبل تغییری نداشته است، به مجموعه‌ای برمیخوریم که در آن کاتالوگ‌ها ،دفترچه راهنما و دو برچسب از لوگو اپل وجود دارد. بعد از آن به خود گوشی آیفون x با طراحی‌ای جذاب مثل همیشه رو به رو میشویم که پشت و روی آن با سلفون پوشانده شده است.

در زیر گوشی یک در بخش بالایی جعبه،‌هدفون های earpods اپل با کانکتور لایتنینگ دیده میشود که در پشت آن یک تبدیل لایتنینگ به جک ۳/۵ میلیمتری وجود دارد و در بخش پایینی کابل شارژ و یک آداپتور ۵ ولتی وجود دارد. این گوشی نیز اولین آیفون است که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند ولی این شارژر در جعبه وجود ندارد و به صورت جدا فروخته می‌شود.

در این کلیپ توجه شما را به جعبه گشایی آیفون X جلب می کنیم.

3 دیدگاه

  1. چرا ثبت نمیشه اگهی هامون

    • محسن طوفانی نژاد

      ضمن عرض پوزش از شما دوست عزیز، روال کاری سایت دست دو کمی درحال تغییر است و در همین راستا، ممکن است ثبت آگهی شما در سایت دچار مشکل فنی شده باشد. در همین راستا، شما میتوانید با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید. با تشکر

    • محسن طوفانی نژاد

      سلام . ضمن عرض پوزش از شما دوست عزیز. در حال حاضر روال کاری سایت دست دو در حال تغییرات جزیی است و ممکن است شما در ثبت آگهی خود در سایت گرفتار مشکلات فنی شده باشید . لطفا در راستای حل مشکل شما، با پشتیبانی سایت دست دو تماس حاصل فرمایید.
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.