آغاز سال تحصیلی، کم هزینه، بی دغدغه با دست دو - دست دو بلاگ

آغاز سال تحصیلی، کم هزینه، بی دغدغه با دست دو

به آغاز سال تحصیلی جدید نزدیک می شویم، تعدادی از دانشجوها برای تحصیل به یک شهر دیگه میروند و علاوه بر سختی جدایی از خانواده هاشون، دغدغه فراهم کردن وسایل زندگی را در یک محل جدید دارند. اگر شما هم تازه وارد هستید طبیعی هست که یک سری وسایل نیاز دارید که بسته به شرایط خوابگاه یا اینکه بخواهید یک خانه برای اقامت اجاره کنید متفاوت است. بسیاری خوابگاه ها معمولا از قبل یک سری چیزها رو آماده دارند، مثلا تخت و تشک وجود دارد اما ممکن است میز یا چراغ مطالعه در خوابگاه موجود نباشد…

در زندگی دانشجویی اگر بشود هزینه ها رو کم کرد می توانیم بودجه اش رو به تفریحاتی که دوست داریم اختصاص بدهیم. یک راه معمول برای تهیه لوازم مورد نیاز در خوابگاه این هست که یک سری از دانشجوهای قدیمی تر را پیدا کنید و وسایلی را که دیگر نیاز ندارند را با پرداخت مبلغ کمی خریداری کنید. این راه حل برای تازه واردها که هنوز کسی را توی دانشگاه و خوابگاه نمی شناسند یکم سخت هست. راهکار بهتر برای داشتن انتخابهای بیشتر استفاده از سایت دست دو هست که مخصوص فروش وسایل دست دوم طراحی شده. اول یک سر به خوابگاه یا منزلی که قرار هست در آن اقامت کنید بزنید و همه جوانب را بسنجید، ببینید چقدر فضا دارید و به چه لوازمی نیاز دارید.

بعدش خیلی راحت می توانید حتی همان جا روی لپتاپ یا گوشی تلفن همراهتون لوازم ضروری را روی سایت دست دو چک کنید. با اینکار هم میتوانید از وسایل روی سایت ایده بگیرید و هم مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار کنید، سوالات خود را بپرسید، و راحت یه خرید امن و به صرفه ی دانشجویی داشته باشید.

راستی هر مشاوره ایی خواستید تیم مشاوره تلفنی دست دو در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.