از دانشگاه به خانه، بدون بار اضافه - دست دو بلاگ

از دانشگاه به خانه، بدون بار اضافه

یکی از مشکلاتی که دانشجویان خوابگاهی و کسانیکه در یک شهر غیر از محل زندگیشون تحصیل می کنند همیشه در انتهای دوره تحصیل با آن مواجه هستند، مساله وسایلی هست که برای محل اقامتشون خریده اند ولی وقتی درسشان تمام می شود نمی دانند با آنها چه کنند!

به هر حال دوران دانشجویی یک روز تمام می شود و شما می مانید و کلی وسیله که نه دلتون میاد دور بیاندازید و نه ارزش داره که کلی هزینه حمل داد و اونها رو برد خونه…

تخت خواب، وسایل خونه مثل جارو برقی، اتو، میز و صندلی، وسایل آشپزخانه برای شما هیچ کاربردی نداره اما می توانند یک شخص دیگر را از ناراحتی اینکه زندگی در یک شهر دیگه هزینه زیادی داره نجات بدهند.

بهترین راهی که وجود داره که هم بجای رها کردن اینهمه وسیله که بابتشون پول دادید ضرر نکنید و هم اون فردی هم که اومده شهر جدید با خیال آسوده درسشو شروع کند و دغدغه مالی نداشته باشد اینه که بتوانید این وسایل را با یک قیمت مناسب بفروشید. حداقلش اینه که اگر بتوانید بخشی از هزینه لوازمی که چندسال استفاده کردید را هم زنده کنید سود کردید.

اگر از بعد فرهنگی و اخلاقی هم در نظر بگیریم واقعا چرا باید مثلا کتابی که هنوز قابل استفاده هست و شما هم بابتش پول پرداخت کرده اید ولی فقط یک ترم استفاده کردید خوراک بازیافت شود؟

سایت دست دو می تواند به شما کمک کند که بجای اینکه کلی وسایل بدون استفاده را بار ماشین کنید و تا شهر خودتون حملشان کنید، با پول نقد به خانه برگردید. با چندتا عکس می توانید به راحتی وسایلتان را آگهی کنید و به سرعت به پول تبدیلشون کنید.

فرصت باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید را از دست ندهید… وسیله از شما، خریدار از دست دو !

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.