با دست دو هم تفریح کنیم هم پول جمع کنیم - دست دو بلاگ

با دست دو هم تفریح کنیم هم پول جمع کنیم

تابستان با پیشنهادهای  خنک کننده ی دست دو

تابستان همیشه فصل شادی و تفریح بوده.، بخصوص برای بچه ها که حسابی منتظرش میمونن و بعد از اینکه تعطیل میشن، دوست دارن که ببریدشون جاهای تفریحی مثل: دریا، استخر، باشگاه و…

پیشنهاد دست دو برای تابستان

از طرفی این تفزیحات تابستانی هرکدوم وسایل جداگانه ای هم نیاز داره که چندان ارزون هم نیستند به ویژه اگر شما بیش از یک فرزند داشته باشید پرداخت برای وسایلی که حدود سه ماه در سال بیشتر استفاده ندارند براتون به صرفه نیست.

پشنهاد ما اینه که بهتره وسایل مورد نیازتون رو دست دو تهیه کنید. حالا که تابستون رو به اتمام هست خیلیها وسایلشون رو برای سال دیگه لازم ندارند و شما می تونید اونا رو با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

پیشنهاد دست دو:

  • وسایل و اسباب بازی های کودکان

هر چیزی یه دوره ای داره، قایق های بادی که معمولا مغازه های کنار ساحل می فروشند و فرزندتون می خواد فقط چند روز ازشون استفاده کنه، دست دو خریداری بشه خیلی به صرفه هست و از طرفی اگر شما تصور می کنید که سال دیگه مورد استفاده فرزندتون نیست راحت و با کمترین افت قیمت می تونید اونا رو بفروشید.

  • لوازم ورزشی بزرگسالان

با توجه به اهمیت سلامت و اینکه بهتر هست ورزش رو از جایی مثل منزل شروع کنید که همیشه امکان ورزش در کمترین فرصت فراهم باشه پیشنهاد می کنیم وسایل ورزشی هوازی مثل تردمیل و دوچرخه ثابت و… رو از دیگران بصورت دست دوم بخرید تا با هزینه خیلی کم خودتون و خانوادتون رو به ورزش ترغیب کنید. یه تردمیل دست دوم یه فرصت عالی برای روی فرم اومدن و کاهش وزن با کمترین هزینه است.

  • وسایل پیکنیک

گردش در طبیعت در هوای دلچسب تابستون یکی از بهترین تفریحات توی این فصله ولی اگر وسایلی مثل کباب پز و یا چادر مسافرتی یا کوله پشتی رو بخواهید تک تک نو خریداری کنید شاید قیمتهاش فکر طبیعت گردی رو از سرتون بیرون کنه…

یک راه حل عالی برای این مساله خرید وسایل سفر در طبیعت بصورت دست دوم هست. یادمون باشه که این چیزها استفاده هر روز ندارند و بهتره که هزینه ای که قصد داریم برای خرید نوی اونها بکنیم رو صرف سفرهای بیشتر کنیم. از کیسه خواب و چادر مسافرتی گرفته تا وسایل برای آشپزی رو می تونید با کیفیت بالا توی وبسایت دست دو پیدا کنید.

 

با دست دو با هزینه کمتر بیشتر تفریح کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.