خرید و فروش امن دست دو - دست دو بلاگ

خرید و فروش امن دست دو

یکی از مهمترین مزایای خرید و فروش توی سایت دست دو امنیت معامله است و هدف اصلی از ایجاد پلتفرم دست دو امنیت خریداران و فروشندگان هست.

در دست دو امنیت شما مهمترین اولویت ماست.

  • امنیت خریدار: یه سوالی که ممکنه توی ذهن خریدار پیش بیاد اینه که اگر کالایی که دریافت شد با آگهی مطابقت نداشت تکلیف چیه؟

اصلا جای نگرانی نیست چون دست دو اینجا هست تا امنیت معامله رو تضمین کنه.

زمانیکه خریدتون رو از طریق سیستم پرداخت امن دست دو انجام می دهید در واقع خریدتون رو بیمه کرده اید، چون دست دو تا موقعی که خریدار سالم بودن کالا رو بعد از دریافتش تایید نکنه هیچ پولی رو به حساب فروشنده واریز نمیکنه.

  • امنیت فروشنده: بعضی از افراد اولین نگرانی که برای فروش اجناس دست دوم دارند حضور افراد غریبه در خانه یا محل کارشونه که خیلی هم دغدغه بجایی هست. به هر حال خریداران یک نفر دو نفر نیستند و این تعداد بازدید افراد ناشناس از محل زندگی آدم هم مخل آسایش فروشنده است و هم ممکنه باعث نگرانی فروشنده بشه.

سامانه دست دو بر این اساس طراحی شده که اساسا نیازی به حضور خریدار در محل فروش کالا نباشه و خریدار میتونه کالا رو از طریق سایت سفارش بده و بعد از اینکه از کیفیت اون مطمئن شد واریز پول به حساب فروشنده رو تایید کنه.

  • کارشناس امنیت خرید:

اگر بعد از رعایت تمام این مسایل هنوز مشکلی و تناقضی بین توضیحات کالا و کالای دریافتی باشه کارشناس دست دو بلافاصله وارد عمل میشه و اختلاف پیش اومده رو حل میکنه.

با این دیدگاه موقع طراحی سامانه همه مواردی که ممکنه تو ذهنتون سوال ایجاد کرده باشه رو در نظر گرفتیم و با هدف ساده کردن و راحتی خیال هنگام معامله، فرایند خرید و فروش رو طوری طراحی کردیم که بیشتر بار روی دوش ما باشه.

اعتماد شما اعتبار ماست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.