راهنمای ۳مرحله ای Dast2.com برای تنظیم قیمت کالای دست دوم - دست دو بلاگ

راهنمای ۳مرحله ای Dast2.com برای تنظیم قیمت کالای دست دوم

امروزه گوشی های هوشمند استفاده همه چیز را برای ما آسان نموده است. خیلی راحت می توانیم با فشار دادن یک دکمه متن، غذا و…. را سفارش دهیم و متقابلا به همین آسانی امکان خرید و فروش محصولاتمان وجود دارد. با توجه به این مسائل و در راستای فروش اجناس به خصوص کالاهای دست دوم خودمان بهتر است در معقوله قیمت گذاری به یکسری نکات توجه ویژه ای داشته باشیم. در اینجا ما به ۳ نکته اصلی اشاره خواهیم کرد.

۱- بررسی قیمت محصولات مشابه: قبل قیمت گذاری کالای خود بهتر است ارزش خرده فروشی آن را در بازار بررسی کنید، حتی سایت هم این امکان را برای شما فراهم می کند که  قیمت واقعی کالای خود را بیابید . این امر به شما کمک می کند که نازلترین قیمت را برای محصولتان ارائه دهید.

۲- ارزیابی شرایط: یکسری از کالاها ارزش فروش مجدد را دارند، مثل : مبلمان، اجناس آنتیک، وسایل الکترونیک که تقریبا این اجناس دارای طول عمر بیشتری هم هستند. با توجه به ارزیابی بازار می توانید برای آن قیمت مناسب در نظر بگیرید و در صورت دست دوم بودن این امکان برای شما فراهم می شود که، خودتان اجناس خود را بفروش برسانید.

۳- فروش فصلی: بعضی از کالاها در فصل های خاصی خواهان بیشتری دارند، شما می توانید با توجه به این امکان کالای خودتان را در فصل مورد نظر با قیمت مناسبی ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.