شانس شش برابر برای فروش لوازم دست دو - دست دو بلاگ

شانس شش برابر برای فروش لوازم دست دو

درج قیمت = تا ۶ برابر بازدید بیشتر!

مهمترین بحث در خرید و فروش قیمته. لوازم دست دو و نو، بعد از یه توافق دو طرفه فروخته میشن، وقتی فروشنده قیمت خودشو اعلام میکنه خریدار می تونه تصمیم بگیره که اون خرید رو انجام بده یا خیر.

تصور کنید دارید در یک مرکز خرید لوکس قدم می زنید، به فروشگاهی که دکور فوق العاده ای داره میرسید، وارد فروشگاه می شوید و چند تا از اجناس اون مغازه رو می پسندید. حالا می خواین قیمتشون رو بدونید، ولی برچسب قیمتی روی کالا پیدا نمی کنید، به خودتون می گید اجناسی با این کیفیت احتمالا قیمت های بالایی داشته باشن و بدون این که چیزی بپرسید از مغازه خارج می شید، یا اصلا خجالت می کشید تک تک اجناس ها رو قیمت کنید و آخر سر دست خالی بر می گردید.

درج قیمت شانش فروش بیشتر دست دو

خرید و فروش اینترنتی هم دقیقا همینطوره.

فکر کنید خود شما یک وسیله ای رو روی یک وبسایت می بینید و ازش خوشتون میاد. در صورتیکه قیمت اون جنس کنارش نباشه هیچ ایده ای ندارید که حدود قیمتش میتونه چقدر باشه. به هر حال هر کسی یه بودجه مشخصی برای خرید داره. از اون طرف ممکنه بخواهید چند تا کالا رو قیمت بگیرید و بعد بر اساس قیمت تصمیم نهایی برای خرید رو بگیرید.

حالا اگر قیمت اجناس مشخص نباشه باید با تک تک فروشنده ها تماس بگیرید و در این بین یکی تلفنش رو جواب میده و یکی دیگه اون زمان تماس نمیتونه گوشی رو برداره و به همین راحتی یک فرصت خوب برای فروش رو از دست میده. از طرف دیگه صحبت کردن با تک تک فروشنده ها فرایند بسیار وقت گیر و زمانبری هست.

به همین دلیله که آگهی هایی که قیمت مشخص دارن خیلی پربازدیدتر هستند. تیم دست دو بعد از بررسی روی بازدید های آگهی های سایت متوجه یک واقعیت جالب شد:

آگهی هایی که قیمت گذاری شده اند تا ۶ برابر بیشتر بازدید میشن و ۸۰% شانس بیشتری دارند که به فروش برسند.

چرا که افراد عموما برای تماس با فروشندگان آگهی های بدون قیمت وقت نمی گذارند و در بسیاری موارد وقتی کلمه توافقی رو می بینند حتی زحمت باز کردن لینک آگهی رو هم به خودشون نمیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.